2013. július 17., szerda

Az első...


Életem első blog bejegyzését írom, és nem is olyan könnyű, mint képzeltem. Fogynak az itthon rendelkezésre álló napjaim, túl vagyok már a búcsú bulimon, valamint elköszöntem már több embertől. Hétfőn (július 22.) repülök Dániába. Ez nem csak azért izgalmas, mert életemben először fogok repülni, hanem mert életem eddigi legnagyobb kihívására készülök.
 Oda fogok költözni, ott fogok tanulni, ott kezdődik egy új életem. Mindez egy hosszú folyamat eredménye, több mint fél éves készülés, rengeteg papír elintézése, izgulás, interjúk, találkozók, de sikerült. Szeptembertől a Copenhagen Business Academy, Marketing Management szakjának leszek szorgos kis diákja. Örülök a lehetőségnek, de ahogy telnek a napok egyre jobban tartok attól, hogy itt kell hagynom a családomat, a barátaimat. Sokan mondták/mondtátok, hogy mindenféleképpen írjak majd hogy alakul a sorsom a vikingek földjén, ezért főként nektek hoztam létre ezt a blogot, abból a célból, hogy meg tudjam veletek osztani a legfontosabb pillanatokat. Most még próbálom kihasználni ezt az itthon töltött 4-5 napot, aztán irány Dánia. 
Az első bejegyzésem a háttér képemmel szeretném zárni. Sokan hiszik, hogy ha a konkrét céljuk a szemük előtt van, látják minden nap, akkor az nagyobb eséllyel teljesül. Lehet ez egy háttér kép vagy egy tábla a falon, ahova az ember kitűzi a céljait, a lényeg, hogy lássa minden nap. Én ezt a háttér képet akkor állítottam be, amikor leadtam a jelentkezést az egyetemre.Az idézet is nagyon fontos nekem és nem csak Dániában, hanem egész életemben szeretném alkalmazni. 
xx
Lilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése